NOMINÁCIE
Intersnack Slovensko (Slovakia chips)


Reklama prezentuje produkt ako rodovo špecifický, t. j. určený pre konkrétnu rodom vymedzenú skupinu ľudí, hoci to nevyplýva zo skutočných možností jeho využitia. V tomto prípade cieli na mužov, resp. „poriadnych chlapov“. Videospot ku kampani sprevádza slogan „nič pre dámičky“ a na obale produktu nájdeme prečiarknutý symbol lodičkovej topánky. Táto reklama ženy ako spotrebiteľky nielen ignoruje, ale aktívne ich vylučuje z nákupu propagovaného produktu. Zároveň posilňuje rodové stereotypy o mužoch ako silných drsňákoch a ženách ako slabých útlocitných „dámičkách“. Navyše, zdrobnenina „dámička“ má výsmešný a znevažujúci význam, ba dokonca až pejoratívny význam „ľahká žena“.







Nominoval/a: Lenka Ch.
Nájdené: Internet